anyone wanna pre'HAWK party this Saturday night @ AXIS ?

The Essential Online Seahawks Fan Forum Community. There simply is NO substitute. RATING: PG-13
  • if you're in the S.W. Washington area, I am throwing a pre'HAWK party at Axis Sports Bar this Saturday night...

    9:00pm - CLOSE

    gonna be giving away lots of Seahawks stuff (Hats, T-Shirts, etc..)

    get entered in to WIN one of (2) Seahawks jerseys I will also be giving away during the game on Sunday (must be present on sunday during the game to win)

    Live dj's spinning top 40

    EVERYONE is encouraged to wear their Seahawks gear !!

    Image


    and dont forget, because I personally have been so attached to this amazing website for so many years...

    ANY .NET member that comes in, whether for a seahawks game, seahawks party, or just for fun, and signs our official seahawks.net helmet, receives the ".NET Discount" of 25% off their meal/appetizer tab
    Last edited by djTOY2000 on Fri Jan 11, 2013 4:40 am, edited 3 times in total.
    Image Image
    Image
    ImageImage
    User avatar
    djTOY2000
    Eli Positioner Extraordinaire
     
    Posts: 1658
    Joined: Mon Mar 05, 2007 2:02 pm
    Location: Phoenix AZ (aka Seattle south)


  • Since its a 10am game can i just sleep under one of the booths?
    Image
    User avatar
    muxpux
    NET Veteran
     
    Posts: 2788
    Joined: Thu Apr 30, 2009 1:26 pm
    Location: Longview, WA


  • i was debating staying open all hours for those that might endure too much to drink... lol
    Image Image
    Image
    ImageImage
    User avatar
    djTOY2000
    Eli Positioner Extraordinaire
     
    Posts: 1658
    Joined: Mon Mar 05, 2007 2:02 pm
    Location: Phoenix AZ (aka Seattle south)


  • Yeah I was gonna say if I can crash I'll consider it haha.
    Image Image Tanzania¹² Image "ALERT THE LEGION!!!"
    User avatar
    Zebulon Dak
    * The Producer *
    * The Producer *
     
    Posts: 15341
    Joined: Sun Mar 04, 2007 2:57 pm
    Location: King In The North


  • damn the NFL and the 10:00am start time for the game - stupid start time has screwed so many of us fans on the west coasts' plans/agendas/events up...
    Image Image
    Image
    ImageImage
    User avatar
    djTOY2000
    Eli Positioner Extraordinaire
     
    Posts: 1658
    Joined: Mon Mar 05, 2007 2:02 pm
    Location: Phoenix AZ (aka Seattle south)


  • djTOY2000 wrote:i was debating staying open all hours for those that might endure too much to drink... lol


    That would be a great marketing angle...Prefunk with us ALL NIGHT and throughout the game! (Then call a taxi!) :)
    Image

    "We're picking up speed. The train is coming." - Earl Thomas 11/15/14
    User avatar
    Aros
    [[ .NET Godfather ]]
     
    Posts: 8441
    Joined: Fri Feb 23, 2007 12:58 am
    Location: Just 6 miles from Richard Sherman!


  • djTOY2000 wrote:damn the NFL and the 10:00am start time for the game - stupid start time has screwed so many of us fans on the west coasts' plans/agendas/events up...


    Yeah man, it really messes up my whole weekend.
    Image Image Tanzania¹² Image "ALERT THE LEGION!!!"
    User avatar
    Zebulon Dak
    * The Producer *
    * The Producer *
     
    Posts: 15341
    Joined: Sun Mar 04, 2007 2:57 pm
    Location: King In The North


  • djTOY2000 wrote:i was debating staying open all hours for those that might endure too much to drink... lol


    yeah you would have to open early anyways :D can I get an 830 wakeup knock on my windshield?
    User avatar
    m0ng0
    NET Veteran
     
    Posts: 2821
    Joined: Sun Sep 18, 2011 1:55 pm
    Location: Battle Ground, Wa


  • usual hours are 10am-2am, this Sunday we will be opening at 9:00am
    Image Image
    Image
    ImageImage
    User avatar
    djTOY2000
    Eli Positioner Extraordinaire
     
    Posts: 1658
    Joined: Mon Mar 05, 2007 2:02 pm
    Location: Phoenix AZ (aka Seattle south)


  • m0ng0 wrote:
    djTOY2000 wrote:i was debating staying open all hours for those that might endure too much to drink... lol


    yeah you would have to open early anyways :D can I get an 830 wakeup knock on my windshield?



    (windshield - *knock *knock)... here's your complimentary bloody mary and a shot of fireball for enduring such a great "pre'HAWK" night, kick off is in 30 minutes... now get your ass inside and let's GO SEAHAWKS and after the game you may have your keys back if you can still walk, talk, and are coherent !!
    Image Image
    Image
    ImageImage
    User avatar
    djTOY2000
    Eli Positioner Extraordinaire
     
    Posts: 1658
    Joined: Mon Mar 05, 2007 2:02 pm
    Location: Phoenix AZ (aka Seattle south)


  • Sounds like fun, wish I wasn't in California!
    Image
    Radish and Cheinhill — Gone, but not forgotten
    User avatar
    HawkFan72
    NET Pro Bowler
     
    Posts: 12223
    Joined: Sat Mar 03, 2007 10:50 am
    Location: Antioch, CA


  • don't live in the area but that place sounds like Mecca
    |~=[==~||~==]=~|
    ||Tfs LnD ] [ HAWKS||
    RIP BFS. He was kind of a douche, but he was our kind of a douche.
    User avatar
    ClumsyLurk
    NET Veteran
     
    Posts: 1702
    Joined: Thu Jul 26, 2012 1:08 pm


  • just doing my best to make this place the official Seahawker's bar in S.W. Washington / Portland-Vancouver area
    Image Image
    Image
    ImageImage
    User avatar
    djTOY2000
    Eli Positioner Extraordinaire
     
    Posts: 1658
    Joined: Mon Mar 05, 2007 2:02 pm
    Location: Phoenix AZ (aka Seattle south)


  • djTOY2000 wrote:
    m0ng0 wrote:
    djTOY2000 wrote:i was debating staying open all hours for those that might endure too much to drink... lol


    yeah you would have to open early anyways :D can I get an 830 wakeup knock on my windshield?



    (windshield - *knock *knock)... here's your complimentary bloody mary and a shot of fireball for enduring such a great "pre'HAWK" night, kick off is in 30 minutes... now get your ass inside and let's GO SEAHAWKS and after the game you may have your keys back if you can still walk, talk, and are coherent !!


    hahaha that sounds like a helluva plan :D Its not going to snow saturday night is it? Otherwise we may need to start a dumpster fire :D
    User avatar
    m0ng0
    NET Veteran
     
    Posts: 2821
    Joined: Sun Sep 18, 2011 1:55 pm
    Location: Battle Ground, Wa


  • just updated the nights plans.... to go along side our DJ, the drinks specials, and the free give aways, i have two of the best Go-Go dancers from the Portland area coming up to help set some visual eye candy for the night. Yes, the will be in booty shorts, those big go-go boots... all in SEAHAWKS attire !! this is gonna be one HELLUVA night !!
    Image Image
    Image
    ImageImage
    User avatar
    djTOY2000
    Eli Positioner Extraordinaire
     
    Posts: 1658
    Joined: Mon Mar 05, 2007 2:02 pm
    Location: Phoenix AZ (aka Seattle south)




It is currently Sun Dec 21, 2014 9:40 pm

Please REGISTER to become a member

Return to [ THE OFFICIAL NET NATION FAN FORUM ]




Information
  • Who is online